UWAGA! Dołącz do nowej grupy Dębica - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Kampania „Mistrzu, zwolnij” – PZU i Policja apelują do kierowców o większą ostrożność

Justyna Dąbrowicz

Justyna Dąbrowicz


2 września ruszyła ogólnopolska kampania „Mistrzu, zwolnij”, która jest inicjatywą PZU we współpracy z Policją. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości kierowców na temat bezpieczeństwa drogowego oraz zachęcenie ich do przestrzegania przepisów. Statystyki dotyczące wypadków drogowych w Polsce pozostają alarmujące, z blisko 1 900 ofiar w ubiegłym roku i niemal 350 zgonami podczas tegorocznych wakacji. Kampania jest odpowiedzią na potrzebę realnej zmiany w zachowaniach kierowców na drogach.

W ciągu ostatnich dziesięciu lat na polskich drogach zginęło niemal 25 000 osób. W ubiegłym roku Policja zarejestrowała ponad 21 000 wypadków, co pokazuje, jak potrzebne są działania prewencyjne. Nacisk na budowanie kultury odpowiedzialności w ruchu drogowym ma za zadanie zwiększenie wzajemnego szacunku pomiędzy uczestnikami ruchu oraz czynne reagowanie na niebezpieczne sytuacje. Przedstawiciele PZU podkreślają, że wiele osób ma zbyt optymistyczne zdanie o swoich umiejętnościach, co może prowadzić do tragicznych konsekwencji.

W ramach kampanii, na krajowych drogach rozdawane będą specjalne naklejki z hasłem „Mistrzu, zwolnij”, które mają być symbolem troski o bezpieczeństwo. W komunikacji kampanii wykorzystywane będą również spoty w telewizji oraz billboardy. Dodatkowo PZU planuje organizację konkursu internetowego, w ramach którego zwycięzcy będą mieli okazję doskonalić swoje umiejętności jazdy na torze. Prowadzone będą także kontrolne akcje Policji, które mają na celu edukację kierowców. Tego typu działania mają wspierać zmianę postaw i nakłaniać do większej ostrożności na drodze.

Źródło: Policja Dębica


Oceń: Kampania „Mistrzu, zwolnij” – PZU i Policja apelują do kierowców o większą ostrożność

Średnia ocena:4.95 Liczba ocen:12


Zobacz Także